2009年2月8日 星期日

grace_craig100@yahoo.com.tw是個網上大騙子




grace_craig100@yahoo.com.tw是個網上大騙子


yahoo id: grace_craig100小心d佢牙
佢前幾日都有系yahoo拍賣網到幫我買野
佢會問以下類似的問題:

問題1
grace_craig*** (無) : Dear Seller, I'm Grace Craig, I want to buy this item. I will pay HK$ 9,000.00 via Bank Transfer, I will need your bank details for the payment.you will ship out the item via Speedpost (EMS) Hong Kong Post Office I will pay for the shipping charges, I awaits your immediately response via grace_craig100@yahoo.com.tw,You can chat with me via MSN on grace_craig100@live.com Grace

佢都有寄同樣既e-mail俾我
內容98%相同
連寄去邊,.佢住邊都一樣
都系話送俾佢個仔
我直頭覺得佢封信同你個封同年同月同日出世架囉
抄到十足,.應該系copy出黎
件貨我出到好高價佢都照俾囉
又話佢俾郵費
我起初諗住佢系水魚,.寄俾佢
我問佢拎左錢先
我怕佢到時吾認數,.又話收吾到貨,.吾肯俾錢
佢又話佢入左數俾我先
我話ok,.而家吾得閒,.聽日再傾
佢又話佢要多2部手機(SE W910i SE P1i)俾佢個仔
叫我幫佢買,.同件貨一齊寄
我話ok,.幫佢睇睇,.聽日再講
之後第2日我一on佢就系甘add我
佢仲叫我cheak e-mail
有個銀行(Royal Bank Of Scotland)寄左個確認信黎俾我
入面有齊晒d資料
好真,.寄件人同寄件人個名都系個間銀行
但我吾清楚佢真定假...
佢仲話d錢已經入左俾我
但要等到我寄左件貨之後d錢先會真系入到我戶口..
但系我真系第一次聽有d甘既交易方式..
吾系不嬲都系收到錢先寄貨架咩?!
我到而家都仲未寄俾佢..
全個溝通過程都系用英文..但我覺得佢吾系一個全英人-,-

沒有留言:

張貼留言