2009年2月8日 星期日

Yahoo拍賣海外交易 , 騙局?

我在yahoo拍賣了一件約值HKD200的物品, 近日我收到一個email如下:

Hello,

This is XXX, I'm presently in UNITED KINGDOM. Im highly interested in purchasing your item for my child?Who is in AUSTRALIA. I will offer you $2,000USD for the item plus shipment by fedex or EMS express 3-5 days.Let me know your preffered mode of payment,but i love the BANK TO BANK wire transfer.
I want you to reply me to my personal E-mail for further conversation: xxx@yahoo.com

因為真的很吸但又怕受騙, 請問有咩好提議完成交易(如邊種收錢方法有保障)? 如真的是騙局,除了金錢時間損失外,有咩其他風險? 請指示, 謝謝了!

回應:
一定係騙局, 因為我收過同一個 mail, o個個人自稱 "sam william", 我件貨賣 $350, 佢竟然 offer $2500 USD!! 成萬幾蚊, 邊有可能?? 搭飛機去買都唔使啦~

我有覆過佢話 trade by paypal, 佢話要 bank to bank transfer, 仲有 1 至 5 咁好詳細咁列左個方法比我. 就係因為佢太 systematic, 更加令我覺得佢係做慣左, 對個個都係咁 send. 而且佢唔會o係你既拍賣網留言, 只係through personal email, 係唔想比你揭穿佢!

所以, 最好既方法係唔理佢, 甚至係公開佢既資料, 等其他人唔好受騙!!! >:0

沒有留言:

張貼留言